sunnuntai 17. maaliskuuta 2013




Lauantai-iltana saunan jälkeen. Piirtelyä ja vaahtokarkkikaakaota.

Nyt nuitten hetkien jälkeen nukuttu yön yli. Minun vuoro nousta hoitelemaan vauvoja ja laittamaan aamupaloja(nukutaan miehen kanssa viikonloppuaamuina vuorotellen niin pitkään kun nukuttaa. Minä la ja mies su aamuna). Minä olen aamuntorkku ja illanvirkku. Tekee tosi tiukkaa nousta puoli kasi ylös. Mutta
kolme mukillista kahvia juotuani päivä lähtee käyntiin ja onkin ihan hyvä fiilis:)
Ulkona näyttää olevan taas ihana ilma. Jospa sitä ehtisi ulkoilemaan...

Kiitti kivoista kommenteista tuonne edellisiin postauksiin. Mukava oli kuulla miksi seuraatte blogiani ja mistä tänne löysitte. Tervetuloa uusille lukioille!

Aurinkoista pyhäpäivää:)

3 kommenttia:

Amalia kirjoitti...

Onnistuskohan tuo vaahtokarkkikaakao kovettuneista karkeista. Pussi oli avattuna unohtunnut kaappiin ja karkit meneet koviksi : / ei ne varmaan vanhoiksi oo menneet.

Ihanat perus värit ylimmissä kuvissa ; )

Niin ja minä luen blogiasi, koska täällä on ihanaa perusarkea ; ) Ja löysi täne kun kommentoit blogiini... Minä aina katson uuden - oudomman kommentoijan "taakse".

Mieli kirjoitti...

Ihanat norsutekstiilit! Nuista pussilakanoista olen haaveillut, mutta en ole vielä raaskinut... :)

Miikku kirjoitti...

Amalia, Onnistuu kaakao myös kovettuneista karkeista, testattu on. Ne pehmenee siellä kuumassa juomassa:)
Minä tykkään just tuollaisista kirkkaista perusväreistä.

Mieli, minustakin ne on ihanat. Vuosi sitten hommasin jo ja vieläkään en ole kyllästynyt:)
Nuo verhot on tehty muuten pussilakanasta:)