torstai 8. maaliskuuta 2012

Naistenpäivänä


Hyvää naistenpäivää kaikille upeille naisille.
Minä sain mieheltä kukkia ja ystäviltä hauskoja  viestejä.

Päivä alkoi suurella säikähdyksellä, muuttuen varovaiseen iloon.
Nyt vain toivotaan parasta.


Tämä runo tuli mieleeni kun aamulla huomasin kalenterista mikä päivä tänään on:

Nukkumaan käydessä minä päätän:
Huomenna minä lämmitän saunan.
Pidän itseäni hyvänä,
kylvetän,
uitan ja pesen,
kutsun itseni iltateelle,
puhuttelen ystävällisesti
ja ihailen
ja kehun:

Sinä pieni urhea nainen
minä luotan sinuun.

-Eeva Kilpi-

Loppuun pari valmistunutta neulomusta.
Mukava oli tehdä  vaihtelun vuoksi yhdet lapaset.



5 kommenttia:

Virpi kirjoitti...

Mukava,että säikähdys muuttui iloksi.:)

Kaunis runo.:)

Anonyymi kirjoitti...

Mukavaa naistenpäivää! Unohtui päivällä puhelimessa toivottaa. :)

Anonyymi kirjoitti...

Taisin löytää serkkuni blogin, isäsi puolelta :)

Miikku kirjoitti...

Heh hauska sattuma:) Vihjaa vähän kuka serkuista olet ja lapsistako tunnistit:)

Anonyymi kirjoitti...

Kotipaikkani alle 100km säteellä teidän kotipaikasta. Nimestä (sähköpostios.) ajattelin et saattaisit olla serkku. Lapset näytti "tutuilta" ja sun kuvassaki tuttua näköä. oon kuitenki sua aika paljo nuorempi niin et varmaan mua tunnista enään :)